Hoe val je op tussen 27.000 professionele bezoekers en 1.100 mede-exposanten?! Makkie: door de leukste schipper van Nederland op je beursstand uit te nodigen en over je merk te laten vloggen.
Miss Charming
Laat je vooral niet op het verkeerde been zetten door het uiterlijk van deze vrouwelijke schipper. Met haar 1.55 meter en frêle uiterlijk is zij uiteraard een opvallende verschijning in de scheepvaart, maar ze heeft een persoonlijkheid waar je niet omheen kan.
Haar succes als ‘binnenvaart-influencer’ en social media-persoonlijkheid blijkt wel uit de vele volgers en de aandacht vanuit de traditionele media. Toch had onze Liana niet kunnen bedenken dat het allemaal hier op zou uitlopen, toen zij een paar jaar geleden voor de grap haar werk aan boord begon te filmen.

Bekijk de vlog
Daarin bezoekt Liana de beursstand van Intercontrol op de Europort in Rotterdam. Zij bekijkt o.a. een slimme oplossing om brandstof te besparen en een ‘digitale pijlstok’ voor natte lading.

“momo bruist van de energie! Ik vond de samenwerking buitengewoon prettig [..].”
Liana Engibarjan – Schipper, vlogger, binnenvaart-influencer