Bootbaas Liana biedt uitkomst!

Hoe val je op tussen 27.000 professionele bezoekers en 1.100 mede-exposanten?! Makkie: door de leukste schipper van Nederland op je beursstand uit te nodigen en over je merk te laten vloggen.

Miss Charming

Laat je vooral niet op het verkeerde been zetten door het uiterlijk van deze vrouwelijke schipper. Met haar 1.55 meter en frêle uiterlijk is zij uiteraard een opvallende verschijning in de scheepvaart, maar ze heeft een persoonlijkheid waar je niet omheen kan.

Haar succes als ‘binnenvaart-influencer’ en social media-persoonlijkheid blijkt wel uit de vele volgers en de aandacht vanuit de traditionele media. Toch had onze Liana niet kunnen bedenken dat het allemaal hier op zou uitlopen, toen zij een paar jaar geleden voor de grap haar werk aan boord begon te filmen.

Waarom een influencer?

Hoewel de B2C-markt de influencer heeft omarmd, is B2B nog lang niet op hetzelfde niveau. Toch was Liana voor ons erg interessant om voor het merk Intercontrol in te zetten. Natuurlijk vanwege haar opvallende uiterlijk en haar grote schare volgers ‘uit de branche’. Maar er was nog een heel belangrijke reden – haar authenticiteit!

Liana heeft namelijk hart en passie voor het schippersvak, spreekt de taal van de vaart en staat ook nog eens letterlijk achter het roer. “Als ik een schip van meer dan 100 meter in mijn eentje bestuur, komt er zoveel adrenaline vrij. Man, ik voel me dan zó machtig.”

Niemand in de branche twijfelt dan ook aan haar professionaliteit. En juist die combinatie is onbetaalbaar voor Intercontrol. Want zij hebben in de scheepvaartbranche een naam hoog te houden.

Bekijk de vlog

Daarin bezoekt Liana de beursstand van Intercontrol op de Europort in Rotterdam. Zij bekijkt o.a. een slimme oplossing om brandstof te besparen en een ‘digitale pijlstok’ voor natte lading.

Wil jij Liana over je merk laten vloggen?

Neem dan contact met haar op.

De prachtige glam-foto’s zijn trouwens door Suzan Alberts gemaakt: bekijk haar werk hier.

momo bruist van de energie! Ik vond de samenwerking buitengewoon prettig [..].”

Liana Engibarjan – Schipper, vlogger, binnenvaart-influencer

momo maakt jouw merk sterk!

Menu