Online koopproces
Wat betreft de product-fotografie moest het vooral niet alleen maar een foto van een bos bloemen zijn. De boeketten moeten er dusdanig uitzien dat je meteen zin krijgt om het op tafel te zetten. Dus niet van ‘dit kan je ongeveer verwachten’, maar ‘dit wil ik nu hebben!’ (..of geven).
Een ander vereiste was dat het aankoopproces heel gebruiksvriendelijk en makkelijk zou zijn. Natuurlijk ontkom je i.v.m. de bezorging/betaling niet aan een aantal verplichte NAW velden. Maar het moest voor de gebruikers eenvoudig zijn om een boeket te laten bezorgen. En uiteraard met de mogelijkheid om eenvoudig een kaartje met boodschap toe te voegen (klantvriendelijk + upselling).
Fiori di Rose in beeld
Maar het draait niet alleen om de boeketten. Overal op de site kom je foto’s en bewegend beeld van de winkel en team-Fiori tegen. Geen statische kiekjes, maar beelden die qua look-and-feel het gevoel van de winkel overbrengen.
Op die manier wordt niet alleen winkelervaring overgebracht, maar ook de unieke interactie die je daar met de zusjes en hun medewerkers hebt.
En dat werkt twee kanten uit: bestaande klanten herkennen hun favoriete winkel, nieuwe klanten maken kennis met de sympathieke zusjes en krijgen een band zonder ooit in de winkel te zijn geweest.
Wil jij ook een succesvolle webshop?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Samen kijken we waar we jouw bestaande website kunnen verbeteren of hoe we een compleet nieuw concept voor je kunnen uitrollen.